Daar gaat ie dan...


Hey Allemaal. Dit is dus de eerste post aller tijden. Alles over mijzelf staat natuurlijk te lezen onder het kopje "over mij", maar ik zal nog even een korte introductie geven. Ik ben Aldo, zestien jaar oud en ik heb nu dus mijn eigen blog. Ik vind mode ontzettend leuk, houd in het algemeen heel erg van kunst en het liefst ben ik gezellig samen met mijn vrienden. Een tijd lang volg ik al enkele mode-blogs met de gedachte "dat kan ik ook." Na het zien van de waar gebeurde film Julie&Julia (over een meisje dat zichzelf een kook-uitdaging stelt, dat publiceert op haar blog, wordt ontdekt en een verfilming van haar verhaal kreeg) werd de verleiding steeds groter, maaar waarover zou ik nou een blog kunnen beginnen? Ik heb geen interessant leven (althans nog niet), geen bizar talent, geen geweldige sport prestaties geleverd en ook geen extravagante hobby's. Echter na niet al te lang denken besloot ik mijn blog te wijden aan dat wat mij het meest interesseert, waar ik later verder in wil en waar mijn passie licht: mode. Zelf ben ik al vaak bezig met schetsen en tekeningetjes maken, in al mijn schriften staat op elke hoek wel een kleine krabbel; nu eens een kleine krul, dan weer een poppetje in een bijzonder stukje couture. Ik heb twee schetsboeken waar ik af en toe wat in ontwerp (ik zal wat schetsen hieronder posten). Kortom ik vind mode gewoon echt heel leuk. Na veel te twijfelen en wat vrienden geraadpleegd te hebben heb ik dan eindelijk toch mijn blog gemaakt. Ik zal proberen dagelijks hier te posten, over laatste trends, dingen die mij opvallen, of bijzondere gebeurtenissen. Ik hoop dat er daarbuiten wat belangstellenden zijn en dat jullie mij zullen gaan volgen en al jullie vriendjes en vriendinnetjes over mijn blog vertellen. Hier gaat ie dan, mijn eerste post, het wereld wijde web op!