Look of the week



Deze look is van Burberry en is al redelijk oud (herfst/winter collectie 2009) maar toch nog stylish.  Militair-achtige jasjes zijn dan ook nog steeds heel populair. Ik vind de rij knopen aan één kant bij dit model echt heel vet. Het jasje is eigenlijk vrij simpel net als de rest van de look, maar door het gebruik van simpele details wordt het toch weer wat speciaals. De glimmende knopen en de epauletten (die dingetjes op de schouder) geven het een soort finishing touch.  Het bruine jasje kleurt verder perfect bij de donkerblauwe broek. Bruin en blauw is altijd een goede combinatie. Het grijze shirt maakt het geheel wat neutraler en kleurt weer bij de zwarte boots. Ik kwam deze look tegen terwijl ik op internet aan het surfen was en hoewel hij niet zozeer specialer is dan andere militarylooks blijf ik hem zeer gaaf vinden, mede door de boots. Ik vind boots namelijk heel leuk en vind het hier  zo leuk dat ze de vrij lompe boots toch heel stylish hebben gemaakt door er een vrij chique jasje bij te combineren. Ik ben al de hele zomer opzoek geweest naar een mooi paar boots of kisten en ik heb ze gisteren gevonden. (ik zal er morgen een stukje over posten)