Look of the week


Deze look van het voor mij onbekende merk Erdem werd afgelopen week geshowd tijdens de London Fashionweek. De jurk, tot net op de knie, heeft een getailleerd model waardoor het figuur goed uitkomt. Het strakke dames lijfje geeft het geheel een behoorlijke jaren vijftig look. De mannequin heeft naar mijn mening een tamelijk klein hoofd in vergelijking met haar lichaam waardoor het geheel wat uit verhouding valt. De handschoentjes doen het hem voor deze look. Handschoenen zijn voor mij een echte must als het winter wordt, maar ik vind ze zo leuk, eigenlijk zou iedereen ze in de zomer ook moeten dragen! Het gebruik van dezelfde print op de handschoenen geven de look meer samenhang. Wel weer jammer is dat de schoenen hier weer compleet buiten vallen. Verder vind ik de knalrode lippenstift heel leuk. Deze kleur maakt je, als je het goed gebruikt, heel erg vrouwelijk en daarnaast ook erg fashionable.