Een doosje luxe in de brievenbus



Afgelopen week week heb ik na lang jagen eindelijk het perfecte jasje gevonden. Het is een zwart double breasted model (dwz een dubbele rij knopen).  Ik had nog geen zwart jasje, wat ik zelf eigenlijk behoorlijk beschamend vond. Sinds april ben ik eigenlijk al opzoek naar een double breasted zwart jasje. Telkens was het model wat ik had gevonden uitverkocht of liet mijn budget het niet toe er eentje aan te schaffen. Ik had dit jasje al gepast in Rome en toen wist ik zeker dat ik dit model wilde hebben. Ik heb nu al een tijdje gespaard en eindelijk kon ik hem kopen. Met het posten van foto's wil ik nog even wachten  tot ik ook de broek, die ik besteld heb, van versace for H&M binnen heb. 
Maar wat ik graag wilde laten zien is de gave verpakking waarin ik mijn jasje van de Zara kreeg opgestuurd. Het kwam in een keurig verpakte doos, met strak donker plastic eromheen. Er zat een grote creme doos in met daarop zara. Toen ik de doos opende zat daarin een enorme berg roze papier met daarin keurig verpakt: mijn colbert. Ik ben normaal de sobere plastic verpakking van de H&M webwinkel gewend dus dit was ineens een enorm stuk luxer. Bestwel gaaf, het maakt het online shoppen (wat meestal toch lang niet zo leuk is als real-life shoppen) toch wel een stukje leuker. Het maakt de aankoop van je lang verwachte item helemaal compleet.