Look of the week


Een tijdje terug was ik de serie so you think you can dance aan het kijken en tijdens een  liveshows een paar weken terug vielen de bretels van de dansers mij op. Het is blijkbaar onmogelijk om de show compleet, normaal en overzichtelijk terug te vinden op internet (het hielp ook niet echt, dat ik niet meer wist wanneer en welke show het was) maar vandaag kwam ik deze look ineens tegen. Ik moet toegeven, het model kijkt niet op zijn aller appetijtelijkst, de broek is gewoon erg basic en ik vind het hemdje ook niet super, maar die bretels zijn wel echt heeeel gaaf! Ze gaan achter de nek om en komen dan weer terug. De hele grap van het geheel is dat de bretel van boven iets uitloopt. Hierdoor lijkt het op het revers en de kraag van een jasje. (Een revers is het omgeslagen gedeelte van een jasje wat altijd overloopt in de kraag). Deze bretels, ontworpen door Neil Barret, zijn eigenlijk wel echt een must-have voor iedere stijlvolle man en ik wil dan ook heel graag snel een paar aanschaffen. Ik weet alleen mijn god niet hoe ik er aan zou moeten komen. 
Daarnaast zijn de schoenen trouwens ook wel heel cool. Het is een simpel paar instappers maar wel met een hak en een stevige punt, net als een echte oxford-heren-schoen.