De donkere dagen van december


De goede oude man is nu het land weer uit, tijd om de kerstballen van zolder te halen. Het heerlijk avondje is gekomen, Chocoladeletters in de uitverkoop (TIP! Ga naar de tuinen en sla nu je slag!) en engelenhaar terug in de schappen. 
 Ik heb een nieuw paar all stars gekregen. Een flesje parfum: Burberry brit. Dat is het meest geweldige flesje ever, helemaal geruit! Echt bestwel gaaf hoe ze dat hebben gedaan want de lijnen lopen overal door, zelfs op de wat kleinere dop van de fles. Ik houd gewoon ontzettend van ruitjes dus dit is HET perfecte luchtje. Natuurlijk ook een vette chocolade letter. Altijd even originele rijm: Voor deze spetter, een chocolade letter. Of ook een gouwe ouwe: "Het mocht wat koste, hij is van Droste". Ik kreeg een heeele gave dvd box met documentaires over de dagen voorafgaand aan de modeshows van de grote modehuizen. En als klapper op de vuurpijl heb ik een supervette platenspeler gekregen. Ik ben mega fan van platen. Het heeft iets, die grote zwarte ronde schijf, lekker ouderwets, die ietwat lompe retro look, helemaal vet! Ik heb inmiddels platen aan de muur in mn kamer, een paar platen tussen mijn fietswielen, maar nu zal ik platen zuinig moeten gaan bewaren om ze af te kunnen spelen. Platen zijn tegenwoordig weer heel erg in opmars, veel artiesten brengen hun albums ook in de vorm van LP's uit. Overal zijn ook handige tweedehands winkeltjes met platen. In bijna elke stad zit wel een echte platenwinkel, maar ook bij veel kringloop winkels (Waar ik grooot fan van ben!) hebben ze een hoekje met platen, vaak voor niet meer dan twee euro per stuk.
Dankuwel Sinterklaas! en alvast fijne decemberdagen aan jullie allemaal!