Look of the week


Elke donderdagmorgen, sta ik vlak voor de les begint voor het lokaal te wachten en dan plingt mijn telefoon. Dat betekend twee dingen:
1. ik ben zo stom geweest mn telefoon niet op stil te zetten en dat kan ik maar beter als een razende gaan doen want als ie tijdens de les afgaat, ben ik hem mooi een week kwijt.
2. Er zijn nieuwe looks van Dior!
Ik heb namelijk de dior app op mijn Iphone en één keer per week krijg ik een update met de laatste nieuwtjes, looks en kleding van het Franse modehuis. Dior is een heel gaaf merk.  Heel vrouwelijk. Hun fotoshoots zijn vaak ook echt geweldig en het is altijd een goed begin van een lange schooldag.
Deze look kreeg ik afgelopen donderdagmorgen op mijn telefoon gestuurd. Een reclame voor de oude couture looks van Dior met hoogtepunten uit hun geschiedenis, allemaal geheel in een nieuw jasje gestoken door Patrick Demarchelier.
Ik vind het silhouhet van haar benen eigenlijk een beetje eng, maar het gehele plaatje is heel gaaf. Vooral de donkere lippen zien er supervet uit en die handschoenen maken het geheel af. Ook die make-up rond de ogen en dat hoedje. Naja eigenlijk is alles gewoon cool aan deze look. Niets ontbreekt eraan. Hij is gewoon perfect.